matildaocholivia

Alla inlägg under april 2011

Av Matilda Olivia - 18 april 2011 13:59

Idag red jag Billy på hoppletionen :D Det gick jätte bra!! Vi hoppade i typ 2 nästan 3 timmar. Jag hoppade ganska högt och han va inte lika busig som han brukar vara :P Vi hoppade en bana på 8 hinder. Ramona (en annan häst) var ut i hagen och hon blev sur på Zenith (fölet i hagen bevid), så hon sparkade mot elstängslet och fick en liiten stöt och då sprang hon iväg, men hon märkte inte att hon hade fastnat lite med svansen eller benet eller vad det nu va i stängslet så hon rev nästan hela hagen!! Men som tur var va det bara hon och tequila i hagen så ingen rymde, föräldrarna och camilla (min ridlärare) fich ställa upp det igen :D Busiga häst!! :D


   /Matilda <3

                       Billy =D


Av Matilda Olivia - 15 april 2011 13:42

Nu har jag kommit hem från skolan och jag sitter lite vid datan. Nu är det påsklov!! På påsklovet ska jag rida (såklart), men jag ska oxå till våran sommarstuga :D man kan vara där när det e vår oxå, så dit ska vi på torsdag till söndag. Det ska bli Kul!!


                                 /Matilda <3

Av Matilda Olivia - 12 april 2011 19:20

Idag var det skola som vanligt, jag var inte sjuk idag. :D  Vi målade ägg idag   , haha lite konstigt men det var för det e ju påsk snart :)  Jag va hos alicia idag, men vi hann inte göra så mkt för alicia glömde sina nycklar så vi va utelåsta och hennes pappa skulle komma om tyyp en halv timma men vi gick och köpte godis iställe. :D    Vi hade några kronor så vi köpte liite, men det var ganska dyrt, men aja, Det va GOTT!! :P Sen satt vi vid datan o sånt men orkar inte skriva om det, såå,  Hejdå <3 /Matilda

                               

Av Matilda Olivia - 11 april 2011 19:44

Idag har jag vart hemma från skolan. Jag trodde att jag var mag-sjuk för jag mådde illa imorse, men sen fick jag ont i halsen och vi trodde att jag hade fått hallsfluss, så vi (jag och min mamma) åkte till nån vårdcentral i kungälv. Då sa dom att det inte va det och att det kanske var nån inflamation i halsen. Som tur var så var det inte det och bara en vanlig (ganska rejäl) försylning.   Men den hade jag haft nästan hela helgen så jag kan nog gå till skolan imon. /Matilda

                                             

Av Matilda Olivia - 9 april 2011 09:23

I Söndags så var jag på tävling, men då hade vi inte fått bloggen än, så här kommer 2 bilder innan och efter tävlingen.   

                              Här är vi innan    

             Och här efter,  Vi vann en fiin rosett     Duktig Zilla!! :D/Matilda!!

Av Matilda Olivia - 9 april 2011 08:57

Heej, nu har jag vaknat och sitter vid datorn. Idag ska jag till min pappa med min lillasyster Jennifer. Jag vet inte vad vi ska göra, Jennifer vill säkert att vi ska åka och bada, så det kommer vi nog att göra.          /Matilda!!               

Av Matilda Olivia - 8 april 2011 16:49

Det här är vår nya blogg (om ni inte visste det). På den här bloggen kommer vi skriva om olika saker och lägga upp lite roliga bilder. Ha det gött igelkött!!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Skapa flashcards