matildaocholivia

Alla inlägg under maj 2011

Av Matilda Olivia - 29 maj 2011 17:14

Heej, i Fredags till Lördag var jag och olivia på läger tillsammans med alicia, åsa, emilia och ida. Det var jätte kul, men vi badade inte, det var för kallt. Nu har jag precis kommit tillbaka och jag är ganska trött men ska rida Zilla först innan jag kan sova :D          Hejdå <3   /Matilda :D


                                 

Av Matilda Olivia - 24 maj 2011 19:14

Hejsan, idag så bakade jag, olivia, alicia och kajsa lite olika saker (vi har temavecka nu). jag och olivia bakade 2 pajer och goooda muffins, och sen skulle man baka en kladdkaka. Alicia och kajsa bakade nån jättegod kaka med tyyp choklad och kola-sås elr nåt och den såg riktigt god ut!! sen bakade dom tiger-muffin oxå :D  Jag och olivia skrev: Jag är en pajbagare,   i   paj!!  och satte den på alicias rygg och hon gick runt med den på ryggen i tyyp en halvtimme innan hon märkte det!!        / Matilda <3

Av Matilda Olivia - 23 maj 2011 20:38

Hej! Idag va jag i skolan och det va temavecka och jag hade valt cafe så vi kollade på recept vad vi skulle baka och sen gick vi och handlade. Innan vi gick hem fick vi kladdkaka  .                         Efter skolan så gick jag hem och läste   typ i 2 timmar. Sen skulle jag på rullskidträning och det va jätte roligt, jag åkte ungefär 2 mil. nu har jag precis kommit hem, så nu sitter jag här med bara en badrock på mig och väntar på att dushen ska bli ledig                  Ha det gött!!  

Av Matilda Olivia - 17 maj 2011 21:16

Hade Diamant på hopplektionen igår, han hoppade jättefint ;) 

                            

                           Diamant =D                      


        / Matilda  <3

Av Matilda Olivia - 15 maj 2011 18:41

Heej, idag så var jag i stallet och red Zilla :D  Jag hoppade lite och galopperade MYCKET!!  När jag skulle hoppa ett ganska högt hinder så hade jag full fart och precis när vi skulle hoppa så stannade hon och jag flög över halsen på henne och fick JÄTTE ont i nyckelbenet , men det är inte brutet   . Men jag hoppade upp igen och fortsatte rida, hoppade det igen och då gick det bra :D Hon behöver bara tränas lite mera.   Hejdå  <3 


             

                              Zilla  <3                  /Matilda   <3

Av Matilda Olivia - 14 maj 2011 08:47

 


                   /Matilda  <3

Av Matilda Olivia - 13 maj 2011 13:49

HejHej, Idag är det ju Fredag så imon är det helg :D  På helgen ska jag inte göra så mkt bara vara hemma mest och åka till stallet och rida Zilla på söndag.  Olivia skulle visst åka till Stockholm och sova över hos sin kusin över helgen, kommer inte ihåg va hon hette, kanska Hanna?? Såå det ska väll bli kul :D  Jaja, Hejdå <3


                        

             Sööt valp, ser ut som min hund Honey <3    // Matilda  <3

Av Matilda Olivia - 10 maj 2011 17:49

Heej våra fans, Idag hade vi (matilda, olivia, alicia, kajsa, amanda, emmie och andrietta) poolparty hemma hos kajsa i hennes stooora innbyggda pool. Vi badade (dök efter ringar i vattnet mm), hoppade på studsmattan och dansade när vi lyssnade till musik    :D  Alla som var med fick skynda sig till kajsa för att den som kom först till henne skulle få ett pris/överaskning, men alla vann ändå. Och priset var att andrietta skulle komma (vi visste inte att hom skulle komma innan), och få en kram av henne.            / Olivia och Matilda 

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards