matildaocholivia

Alla inlägg under juni 2011

Av Matilda Olivia - 26 juni 2011 18:02

Hej!! nu har jag precis kommit hem från en cykel runda med familjen. idag cyklade jag "ganska" långt, 34km. mina ben känns som över kokad spagetti, de e lite svårt att förklara. nu ska jag äta glass   ha de gött igelkött   /Olivia <3   

Av Matilda Olivia - 20 juni 2011 19:29

Hej, har precis kommit hem efter att ha cyklat 2,5 mil med mamma, pappa, och Marcus. Ska äta jordgubbar nu  /Olivia <3 

Av Matilda Olivia - 20 juni 2011 17:06

Hej!! Jag har varit i stockholm hos min kusin Hanna i några dagar. De va jätte-kul, vi har badat   jätte mycket och hoppat stuts-matta och så åkte vi till nått ställe som hette Tom Tit, där fanns en laburint och så kunnde man krypa i små tunnlar under marken. de va ganska läskigt i tunnlarna för man såg ingenting. Jag och Hanna cyklade på en lina som var 5m upp i luften, de va läskigt för cyken lutade så jag trodde att jag skulle ramla men de gjorde jag inte och jag hade juu sele på mig. Sen blev vi fast klistrade på en vägg också, man gick in i typ ett runt rum och så ställde man sig mot väggen och helt plötsligt så började man snurra, till slut snurrade vi i 45 km/tim och då åkte golvet ner. de va ashäftigt att sitta fast på väggen men efteråt blev jag ganska snurrig. Jag å Hanna gjorde massa andra saker men de orkar jag inte skriva om.  /Olivia <3  

Av Matilda Olivia - 14 juni 2011 21:40

Heej, i Söndags så var Jag och Olivia på Liseberg med Åsa, Emilia, Alicia och Sabina (kören). Det var jätte-kul!! Emilia åkte balder för första gången, hon åkte med mig :D Alicia åkte uppsvinget för första gången, Olivia åkte med henne. Sen åkte vi massa mer men orkar inte berätta allt vi åkte.


Igår hade vi ett till poolparty hos kajsa, och det var också jätte-kul!! Alicia hade med sig fina blåa armband från turkiet som vi alla fick varsitt av (TACK ALICIA!! <3) Sen badade vi länge, åt good mat (pastasallad, daimtårta mm.) och spelade in en film ;D


Och imon e det skolavslutning :D :(  Jag e både glad och ledsen, för det ska ju bli kul med sommarlov men klassen ska splittras så Alicia, Andrietta, Amanda, Emmie och Kajsa ska gå i en klass och jag och Olivia ska gå i en annan klass :(  Fast dom verkade snälla i den andra klassen som vi blandas med :) 

 

Så imon åker jag till England med min pappa och min lillasyster Jenny, det ska bli kul!! Vi åker typ direkt efter skolavslutningen :D  Heejdå....  /Matilda <3

Av Matilda Olivia - 11 juni 2011 15:17

Heej, idag så har jag ju hopptävlat. det gick bra, vi kom övar alla hinder och Zilla vägrade inte nån gång :D Men jag råkade riva en bom på ett hinder så jag vann inte :( Men det gör inget jag kom på bra plats iallafall, tror jag.  Det kanske kommer upp nån bild senare??         Jag vann en fin rosett ändå ;D  / Matilda <3

Av Matilda Olivia - 10 juni 2011 21:55

Hejhej, idag har jag vart hos Zilla. Vi red ut :D Jag tog det ganska lungt, skrittade mest. För imon så ska jag hopptävla med henne :P Hoppas att vi kommer 1, 2 eller 3:a!! Såklart helst 1:a ;D Efter att jag hade ridit så byggde jag hoppbana med Estelle, Malin och Camilla :D Det blev riktigt fina hinder    Så ska till stallet imon kl. 08.30 för att fixa iordning Zilla, hon måste ju bli fin ;P Sen hoppar jag 1 start kl.10.00, hur det går skriver jag imon.    


                   Min och Zilla´s första tävling, Det gick bra :D

           

                               Zilla <3          / Matilda <3 :D

Av Matilda Olivia - 9 juni 2011 22:09

Godnatt och sov så gott från Matilda och Olivia <3 :D


                                        // Matilda, Olivia <3

Av Matilda Olivia - 9 juni 2011 18:53

Här är lite bilder från klassresan, jag kunde fixa fram dom ändå ;D


          Olivia, Kajsa och Emmie <3 :D


          Matilda, Olivia, Amanda, Kajsa och Emmie <3    ;P


        Olivia, Jag och Andrietta  <3   :D


                  Jag och Olivia  <3     :)


        Här e Emmie, Olivia, Andrietta, Jag (Matilda), Felix, Benne, Putte och fille :D


           Och den sista bilden.  När jag och olivia hoppar ner för en hög mur. Olivia kallar den: Matilda och Olivia jump :D        /Matilda  <3 :D

      

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards