matildaocholivia

Alla inlägg under juli 2011

Av Matilda Olivia - 11 juli 2011 13:07

Hej!! Igår kom jag (Olivia) hem från stockholm, jag har varit där i 1 och en halv vecka och de va jätte-kul :P. Jag har varit med Hanna (kusin) hela tiden. i lördags va jag sjuk :( nu e jag nästan frisk igen  har bara liite ont i halsen. så idag ska jag till Lotta på Liseberg med min bror (marcus). Jippi!! KANSKE kommer nån rolig bild från stockholn sen  /Olivia <3

Av Matilda Olivia - 10 juli 2011 20:41

Heej, idag så har jag och mamma vart och hämtat mitt marsvin och JAG döpte henne till Milly <3 Hon är verkligen det sötaste marsvinet som finns!! Här kommer en bild :D


        Sötaste Milly äter en morot :D                /Matilda <3

Av Matilda Olivia - 9 juli 2011 19:28

HejHej, Idag så har jag vart och badat med mina lillasystrar Jenny och Rebecka, det var kul. Men iallafall så e jag jätteglad nu!! För jag fick plats på hopp-dressyr lägret som är på Måndag (om två dagar), och jag trodde inte att det skulle kunna gå men det gick ju så jag e jätteglad !! Och imon så ska vi åka och hämta ett marsvin som vi har fått     Vi får 2 burar (innebur, utebur), mat+hö och massa tillbehör HELT GRATIS   !! Så jag e JÄTTEGLAD !! Jag lägger upp en bild imon när vi har hämtat henne :D       Hejdå  :)       /Matilda <3


               

Jag vet inte vad hon heter eller hur hon ser ut, men här e en bild  :D

Av Matilda Olivia - 7 juli 2011 17:34

Hej, nu var det ganska längesen JAG (Matilda) skrev. Jag har ju vart i England i nästan 3 veckor och det var kul :P !!  Jag har badat, ridit på en ponny som heter Sam och lekt med hundarna (Lottie, Honey). Lottie är min farfars hund och för 2 år sen fick hon valpar, 5 st. Det var Monty, Dirt Digger, Emma, Mistletoe och Honey suckle som jag och min syster Jenny fick :D Fast vi kallar henne Honey.


  

                       Honey <3


  

                               Lottie  <3                         /Matilda :D  <3

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards