matildaocholivia

Direktlänk till inlägg 30 november 2011

utvecklingssamtal

Av Matilda Olivia - 30 november 2011 18:20

HejHej,  för en stund sen så kom jag hem från att ha varit på utvecklingssamtal.  Dom sa att jag är väldigt duktig :)   På skolan idag va det som vanligt. 


När jag hade kommit hem från skolan, efter att jag och olivia hade gått baklänges hela vägen :P så åt jag lite och så och mamma pratade i telefon.  Efter en stund så la hon på och gick ner till bosse och sa:  Bosse, Rebecka och Amelia har lekt frisör.... 

(amelia är beckas kompis) Jag hörde inte mer vad dom sa.  Men alla vi va/är jätte arga på dom idiot fröknarna på älvängen skolan!!  Dom hade bara låtit massa saxar legat framme då fattar dom väll att några små 6:åringar tar dom och gör nåt med dom!?  dom kunde har råkat klippa av fingrarna eller vad som helst....!!  När mamma pratade med dom så sa fröknarna bara: ja men vi trodde inte att dom skulle ta saxarna, vi trodde att det bara va små-barn som gjorde så?    E inte 6:åringar småbarn då eller!!??  Fatta hur DUMMA då e eller.  Och Amelias hår va inte klippt nånting, det va BARA på rebecka som hon hade klippt på!!  Så nu har rebecka ingen lugg längre och jätte ojämt hår....  mamma måste klippa mera nu bara för att jämna till det.  Jaja,  så har ni några SMÅ syskon som går på älvängen skolan så kanske dom kommer hem en dag UTAN lugg....  bara så ni vet....


Imon så ska jag och Olivia klippa oss :D  Det kommer bli kul, vi kommer säkert att ta en bild på det och lägga upp här :)  


Imon så e det 1:a December oxå     Jag, Jenny och Rebecka har fått varsin choklad kalender men mamma va snäll oxå och köpte en julkalender på "The body shop" som kostade över 800 kr  :O Men det finns ju super fina saker i oxå.  Typ tvålar, nagellack, body sprays och MASSA mera.  Vi lottade vem som kommer börja och det blev Jenny.  Sen  mamma, sen jag och sist becka, sen börjar det om igen.  Vi får dela på den, men om vi vill byta nåt med varandra så gör vi det ;)  Vi får 6 luckor var tror jag :)


På lördag så blir det ridning igen :)  kommer bli super-kul :D  och olivia ska på nåt läger i norge och kommer tillbaka på onsdag så jag blir ensam 3 skoldagar :(  eller inte helt ensam,  jag kommer ju vara med andra, typ alicia och så när hon kan.  Men olivia blir inte där.



Nu ska jag och jenny spela hänga gubben på mammas Iphone :)   KramKram   



            




                 //  Matilda  <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Olivia - 3 oktober 2013 22:39

                                              ...

Av Matilda Olivia - 2 maj 2013 20:29

                                                                                                                                              ...

Av Matilda Olivia - 2 april 2013 16:45

                                                                        ...

Av Matilda Olivia - 1 mars 2013 16:28

                                     

Av Matilda Olivia - 12 februari 2013 18:00

                                                  ...

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards