matildaocholivia

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Matilda Olivia - 1 maj 2011 19:44

Idag var det vår-marknad i centrum (älvängen) . Jag var med och ledde ponnyridningen :D  , vi hade tagit med oss Teddy, Mini och såklart Zilla :P Det var tyyp 100 barn som ville rida på ponnyzarna!! Teddy var "cowboy häst", Mini var "riddar/prinsess häst" och Zilla var "indian häst". Vi ledde runt dom från 11 till 4!! Jag hade ONT i benen efter deet!! Men vi fick rida hem dom sen, det var kul :D Jag red tilbax på zilla med estelle och malin som red på teddy och mini :) Som tack för att vi hade hjälpt dom med ponnyridningen så fick vi 100 kr var!! Och så ska jag börja träna zilla på söndagarna oxå för hon har blivit liite för fet :P Och då ska jag träna henne så hon svettas MYCKET!!   Btw, pappa hade vart i England och när han kom tillbax så hade han köpt god choklad och snygga nya converse!!! Dom var rosa. Så dom ska jag ha på Måndag, asså imon :D


   Mina !! :D


  Söötaste Zilla <3

                                       /Matilda :D

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards