matildaocholivia

Direktlänk till inlägg 6 april 2012

Vart med Alicia idag.

Av Matilda Olivia - 6 april 2012 22:20

Japp, idag va jag med Alicia. Hon fyller ju år idag, 14 år GRATTIS!! <3 Jag åkte till henne vid typ 3 på eftermiddan, och då lagade hennes pappa och farmor mat, och så vi typ pratade och gjorde lite olika saker :P Sen kom hennes moster och 2 kusiner. Vi hade inte så mycket att göra och Alicia va lite kocko-beng  (förlot) idag ;P Vet inte hur, men på nåt sätt började vi leka jage typ ;PP Med ena hennes kusin och Andrea hennes syster, hahah.. Alicias pappa och det andra vuxna typ nördstämplade oss   Jag tror vi år lite mycke godis o sånt idag ;PPPP hahahahahhahahahah.. ;P


Det va en kul dag iallafall! Innan jag åkte hem igen så satt vi allihop och kollade på deras "familje-foton" från när de hade vart i Egypten för nån månad sen. Herregud va alla skrattade när vi såg alla bilder, hahahahahahahah!! Mycke skratt va det idag iallafall!! <3 :D


Alicias katt Kattis kanske ska få kattungar igen. De vet inte helt säkert än men hon är riktigt tjock just nu. Hon fick det för ett tag sen också, utan att Alicia och alla visste det riktigt. Hon hade bara blivit tjock och sen kom det kattungar. Nu e det typ likadant som förra gången, så vi får se.. ;)


________________________________________________________________


Imon så ska jag upp till AJRK och rida hopplektion. Det kommer bli kul, om jag får Sessan. Nej, men det blir säkert kul ändå, men jag hoppas ändå att jag kan få ta Sessan <3  ;) Sen på Söndag åker jag till pappa och så ska jag rida Thora igen. Jag vet inte vad jag ska träna då, kanske lite mera hoppning ? Men om nån annan ridit henne och tränat hoppning så kanske jag inte ska göra det igen, så jag får se hur jag gör med det..

                

 


                          





 
 
Jacquline Carlström

Jacquline Carlström

7 april 2012 16:44

Haha, nä det va min pappa! :)

http://superhorses.bloggplatsen.se

Matilda Olivia

8 april 2012 09:24

Jaha, lät som Tobbe :P Hahah ;P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Olivia - 3 oktober 2013 22:39

                                              ...

Av Matilda Olivia - 2 maj 2013 20:29

                                                                                                                                              ...

Av Matilda Olivia - 2 april 2013 16:45

                                                                        ...

Av Matilda Olivia - 1 mars 2013 16:28

                                     

Av Matilda Olivia - 12 februari 2013 18:00

                                                  ...

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards