matildaocholivia

Direktlänk till inlägg 8 april 2012

Idag och igår

Av Matilda Olivia - 8 april 2012 09:25

Igår red jag ju uppe på AJRK. Det blev ingen hoppning denna gången, konstigt ? Men vi red barbacka istället. Jag hade Sessan (inte så ovanligt). Men det va jätte-kul. Man förbättrar sin balans om man rider barbacka, tycker jag iallafall. Men övergången från galopp tillbaka till trav barbacka är inte så mysig. Då håller jag typ alltid på att ramla av :P men det gick jätte-bra iallafall. Vi tränade på vägar och red runt koner och sånt. Sen i slutet fick vi rida lite fritt i ridhuset.


Idag så åker jag och Jenny till Thora och sen så hämtar våran pappa oss där efteråt. Jenny är fortfarande lite rädd för Thora efter det som hände sist. (Jenny gick bakom henne = det är ajjabajja!! Vad hände då?? Hon fick en REJÄL spark på låret och det blev ett såhäääääääär stort blåmärke efteråt!!) 


Sen så är vi hos pappa från idag (Söndag) till Tisdag. På tisdag så lämnar han av mig och Jenny hos Thora igen, och efter vi ridit så hämtar mamma oss istället   



 

______________________________________________________________


 

          Jag o Jenny.

 

                       









 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Olivia - 3 oktober 2013 22:39

                                              ...

Av Matilda Olivia - 2 maj 2013 20:29

                                                                                                                                              ...

Av Matilda Olivia - 2 april 2013 16:45

                                                                        ...

Av Matilda Olivia - 1 mars 2013 16:28

                                     

Av Matilda Olivia - 12 februari 2013 18:00

                                                  ...

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards