matildaocholivia

Direktlänk till inlägg 20 maj 2012

BLANDAT

Av Matilda Olivia - 20 maj 2012 10:16

Har inte bloggat på länge, vet det men jag har typ inte tänkt på det..


Iallafall så har jag gjort ganska mycket den senaste veckan. Vi va ju på Liseberg i Lördags förra veckan. Då följde Diana och Helene med mig, Pappa och Jenny. Vi hann inte åka så mycket, men vi hann åka Lisebergbanan, Jukebox och Kållerado typ. Sen hann jag och Diana åka Kanonen oxå. Hahah, jag va såååhääär nervös, men det va jättekul ändå!! ;P


Sen har jag ridit Thora rätt mycket oxå. På Tisdagen förra veckan så hopptränade jag och Therese hästarna. Det va jättekul, men Thora va väldigt pigg och hoppade flera decimeter högre än hindren kändes det som, så jag höll på att flyga av ganska många gånger, hahah, sötisen.. <3 Sen busade hon lite med sina små kickningar oxå, det har hon inte gjort på länge..


I Torsdags så va jag och Catarina (Thoras ägares dotter) på Universeum :D Det va jättekul!! Vi kollade på alla fiskar och ormar o apor ;D Sen va det typ dinosaurie-tema eller nåt, så vi kollade på massa dinosaurier :P

Jag tog massa bilder, men jag ska fixa upp dem senare   


Sen sov jag över hos dom från Torsdag-Fredag ;) 

___________________________________________________________


 

Igår va jag uppe på AJRK och red lektion. Vi red dressyr, och så fick vi med oss ett papper av ett LC:2 dressyr-program som vi ska rida nästa vecka. Jag hade Spencer och jag ska ha honom nästa vecka oxå. Så igår så tränade vi lite på dressyrprogrammet i ridhuset.

Jag tränade på dressyr-programmet hemma typ hela eftermiddan, så nu kan jag det utantill. Och det e 1 vecka kvar tills vi ska rida det :P Men det e ju alltid bra att va förberedd   


 

Idag ska jag till Thora <3 Jag ska träna på dressyrprogrammet lite med henne, om inte jag ska rida med Therese eller Catarina?? ;)


 

__________________________________________________________


 

Japp, sen igår så fixade jag och mamma en "semesterplats" till Milly på ett marsvins-pensionat. Jag, pappa o Jenny ska ju va i England i 3 veckor, så då ska Milly oxå få åka på semester och träffa MASSA marsvinskompisar <3 ;D Sen när vi hämtar henne efter England ska vi adoptera ett marsvin därifrån.... Milly behöver ju en kompis och sen så finns det massa marsvin där som typ är "hemlösa", Så då tar vi med oss en till liten marsvin-tjej därifrån efter.. :)

 

__________________________________________________________


 

Nu ska jag fixa upp bilderna.. ;)


 

   

   Min bebbis.. <3 Milly <3

 

                                 








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Olivia - 3 oktober 2013 22:39

                                              ...

Av Matilda Olivia - 2 maj 2013 20:29

                                                                                                                                              ...

Av Matilda Olivia - 2 april 2013 16:45

                                                                        ...

Av Matilda Olivia - 1 mars 2013 16:28

                                     

Av Matilda Olivia - 12 februari 2013 18:00

                                                  ...

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards