matildaocholivia

Direktlänk till inlägg 22 maj 2012

Tisdagen

Av Matilda Olivia - 22 maj 2012 21:49

Idag efter skolan så mötte jag Catarina på Madenskolan och sen så åkte vi taxi hem till henne. När vi kom hem till henne så åt vi kladdkaka och godis ;P Sen hoppade vi studsmatta och såg på TV medans vi väntade på att Yvonne och Therese skulle komma. 


Sen när dom kom så hämtade vi hästarna och red. Vi red alla i paddocken och det gick rätt bra för mig med Thora idag :) Hon var rätt pigg men det gick bra ändå. Jag tränade på att få ner henne i form i traven och galoppen, det gick bra på slutet. Men efter att vi galopperat typ 3 gånger så blev Thora väldigt taggad så, så fort jag skänklade på så blev det lite att hon kickade och sparkade, men inte så farligt.. Vi avslutade med att skritta av dem ut en bit på grusvägen ;)


Imorgon ska jag inte rida men jag ska möta upp Catarina på Torsdag igen så ska vi rida :) 

____________________________________________________________


På Lördag så ska jag rida upp dressyrprogrammet på Spencer. Hoppas det går bra!! Spencer e ju lite som han är.. Är man inte uppmärksam hela tiden kan han busa lite, men jag tror att det kommer gå rätt bra, bara vi får värma upp ordentligt innan! ;)


   

   Finaste.... <3

 

                                       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Olivia - 3 oktober 2013 22:39

                                              ...

Av Matilda Olivia - 2 maj 2013 20:29

                                                                                                                                              ...

Av Matilda Olivia - 2 april 2013 16:45

                                                                        ...

Av Matilda Olivia - 1 mars 2013 16:28

                                     

Av Matilda Olivia - 12 februari 2013 18:00

                                                  ...

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards