matildaocholivia

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Matilda Olivia - 7 december 2011 21:03

HejHej,  idag va det sista dagen i skolan utan Olivia :)  Nu e hon på väg hem :D  Imon så e det INGEN IDROTT för Therese (våran idrotts lärare)  ska göra nåt med 9:orna tror jag ;)  Sen på Fredag blir det michelin med Alicia igen :D  Det kommer bli kuuuuul :)  Så imon så sover jag över hos Alicia och så får vi lite sovmorgon på Fredagen, inte som förra gången xd, och sen innan vi åker till michelin så ska vi kolla på Andrea (Alicias lilla syster)  som är lucia i 6:ornas lucia-tåg :)  


Idag så va det ju sån där tjej-kväll sak på Hår Ateljén.  Jag och Alicia gick dit, och vi fick lära oss lite saker man kan göra med en platt-tång utom att platta/locka håret med den. Den va jätte coola saker man kunde göra :D  Sen så drack vi lite cider, asså alkohol fri äpple cider :P  Och åt peppar kakor med nåt klet på som inte va så gott :/  Jag tog 2 kort på min och Alicias "fågel/kyckling" som va gjord av det man kunde äta där :P  Det kommer upp när jag vet hur man gör med min knäppa mobil.  Jag vet ju inte alla som läser här men det va ganska många där så jag vet inte om det va nån av ER som läser här som va där, man vet ju aldrig....      


Snart e det JULLOV <3  På jullovet fyller jag år    Fast inte i December,  Den 8 Januari :)  Det e ju inte så långt kvar....

 

Förlot för att texten ändras hela tiden, men det VET NI JU REDAN så jaja....


Jag tror att Olivia har lite Norge bilder som kommer upp snart ?



                //  Matilda  <3











Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards