matildaocholivia

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Matilda Olivia - 12 december 2011 16:31

HejHej, jag vet att jag inte bloggat sen i onsdags men jag har inte orkat/haft tid :P  Men jag ska berätta lite vad som hänt dom dagarna.


Torsdag: Jag följde med Alicia hem och sovde över hos henne.  Vi bakade jätte-god choklad fudge (stav) fast det va lite mycke socker i så man fick en liten socker kick ibland :P  Så när jag och Alicia kände oss lite trötta så va det bara att ta en bit  


 

Fredag:  Vi vaknade och åkte för att titta på Andrea (alicias lillasyster) för hon va lucia i 6:ornas lucia tåg och gav henne en fudge bit :P  Sen så åkte vi till michelin och jobbade lite där.  Det va ganska kul fast det hände en olycka :/  En som jobbar där (kom inte ihåg va han heter) skulle göra nåt på lagret så fastnade han i en av kranarna, som lyfter upp rackerna med däck och som väger flera TON, och då så sprang Alicias pappa ner (Vi va på kontoret på övervåningen) och så ringde han 112 och det kom 2 brandbilar, 2 ambulanser och 1 polisbil :O  Han fick åka till sjukhuset. Sen åkte jag till pappa med Jenny på kvällen.


Lördag: Vi gick upp vid ungeför 8 och sen åkte vi till AJRK och idag va det hoppträning :D  Jag hade Spencer.  Det blåste ju väldigt mycke så ridhus taket  "skramlade" och Spencer blev rädd 2 gånger så jag ramlade nästan av :/  Men han e ju lite sån, han "hör" lite saker som inga andra hör.  Nej men han är lite tittigare.  Men när vi skulle börja hoppa så va han super pigg och vi FLÖG över hindren    Min ridlärare, Marie, sa att jag va väldigt duktig på Spencer :)  Han e så duktig, fast busig :P


 

Söndag:  Gjorde jag ingenting, fast jag åkte hem till mamma på kvällen.


 

                                                                                                                                   Jag har ingen egen bild på Spencer så jag lånade en från AJRK´s hemsida. Men så ser han ut iallafall :)

 

                     //  Matilda  <3 











Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards