matildaocholivia

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Matilda Olivia - 14 december 2011 19:10

Hej på er!!  Idag efter skolan så gick jag och Olivia hem till henne och bakade papparkakor som vi egentligen skulle gjort igår, men det gör inget Olivia.  Tack för förlot bullen :D  Och så fick du en lite skum-tomte av mig :D   


Sen så håller vi på med uppfinningar i NO:n så jag och Olivia testade våran "Flask-mopp".  Den blev inte så lyckad :P  Men jaja, vi har ju ändå våran spagetti gaffel    


 

Våra pepparkakor vi gjorde idag efter skolan blev lite konstiga, bara vissa då.  En gris ser ut som om den har krockat in i nåt :P  Olivia skulle lägga upp lite bilder på några? :)  


 

Det händer inte så mycke just nu så därför har jag inget att skriva om. Men jaja nu ska jag äta lite av våra papparkakor som vi har gjort    


 

 

   

Det här var den första bilden som kom upp på våran blogg <3 :)


 

 

                         //  Matilda  <3 

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards