matildaocholivia

Alla inlägg den 24 december 2011

Av Matilda Olivia - 24 december 2011 22:41

God jul! Nu sitter jag och min familj i sofforna och myser och pillar på julklapparna :) Jag fick massa braiga saker i julklapp. Jag fick ett glittrigt iPhone skal, en ascool sport väska, en parfym, ett par skid strumpor, en iPhone högtalare, en jacka, två stickade tröjjor, en skiit bra laptop, en bok, papilotter, underställ och en krus tång. Har jag glömt nåt? Nää. Eller jo, jag fick en upplevelse som jag inte har en aning om va de är. Upplevelsen infaller i alla fall när jag är i Idre. Men de blir nog kul. Bara de inte är nåt knasigt, som att åka stjärtlapp i en brant slalom backe i kanindräckt. Himmel och pannkaka! Vad tänker jag på? De blir väll middag på nån fin resturang elr nåt. Utan kanindräckt. Nästa vecka ärre ju mellandags rea :DD Så nån gång nästa vecka ska jag och Matilda åka till stan och möta min bror så vi kan shoppa :) Då ska jag leta efter en snygg väska. Aja, inte alls på tal om de så har jag fin fina naglar idag. Dom är juligt röda med små sööta, vita blommor på. Jag hade velat lägga upp en bild, men jag bloggar från iPhonen så de går tyvärr inte :(Jul kramar från Olivia <3

Av Matilda Olivia - 24 december 2011 21:09

HejHej och God Jul!!  Jag vet att ingen av oss har bloggat på länge, men jag har inte tänkt på det alls.  Idag iallafall så på morgonen så åkte vi till min moster och träffade några av våra kusiner och åt julfrukost och såg på TV och sånt.  Sen så åkte vi hem igen och åt julmat typ vid 2.  Sen såg vi på kalle anka, det är såååå tråkigt    Nej men man tröttar ganska mycke på det efter en stund, men man vill ju öppna presenterna så det e nog därför kanske ?  Sen så öppnade vi presenterna då.  Jag fick lite fina grejjer.






Pappa åkte till England igår och ska fira jul med sin pappa (min o jennys farfar) och släkten där.  Ni som kanske inte visste det, så e jag halv engelsk.  Så när han kommer hem den 29 December, så får jag och Jenny ännu mer julklappar från släkten där      Pappa tog med en fin present till farfar från mig och Jenny.  Det är en mugg (han älskar att dricka te) som är blå och så står det "Farfar" på den.  Han fattar inte så mycke svenska men han vet vad farfar betyder.


Sen så fyller jag år om 2 VECKOR!!  Det kommer bli kul :D  Olivia vet redan vad jag önska mig ?  En IPhone!! <3  Det spelar ingen roll vilken men helst en IPhone 4 elr 4S såklart   


 

Nu så ska jag göra....,   nånting....    


 

Justeee,  Jag och Jenny gjorde ett fiint pepparkaks hus igår som kommer upp på bild nån gång om jag fattar hur man gör med mig kocko-bengt mobil :P  Hejdå....


 

 

                                                                              


 

                                 //  Matilda  <3 












Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards