matildaocholivia

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Matilda Olivia - 16 december 2011 08:54

Hej! Nu har vi idrott i skolan, men jag och Matilda är förkylda så vi sitter och tittar på :( Ingen i min familj är hemma denna helgen så från fredag till lördag ska Matilda sova över hos mig, för jag vill inte va helt ensam. På lördag fyller Kajsa 13 år, då ska vi och några mer kompisar åka och bada :) De ska bli kul, men jag är förkyld och har ont i öronen, men jag börjar bli bättre........... tror jag :/ Efter vi har badat med Kajsa så åker jag och Andrietta hem till mig och så sover hon hos mig. På morgonen på söndag ska jag följa med Andrietta på hopp-tävling och tittar när Amanda och Kajsa hoppar. Nu ska jag ha tyska prov, så ha de gött så länge! Kommer nog ett till inlägg i kväll 😄/ Olivia och lite Matilda <3

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards