matildaocholivia

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Matilda Olivia - 1 februari 2012 21:27

Äntligen har jag får en diagnos för mitt öga, innan trodde dom att de va en inflammation men idag så ringde dom och sa att de är en parasit i mitt öga. Imon ska jag börja äta antibiotika. Inte kul, men de blir ju bättre.

  

Känner du igen dig?


  /Olivia<3  

Av Matilda Olivia - 1 februari 2012 18:29

Heej!!  Imon så e det friluftsdag på skolan, eller ja, det e ju inte på skolan för alla, men iallafall så ska jag och Olivia åka skridskor med Alicia och massa andra. Och det e uppe vid Jennylud, så om jag har tur så kanske jag kan hälsa på Sessan, eftersom hästarna e ut i hagen typ tills eftermiddan     Nawww, min sötnos <3   


 

Iallafall, så ska alla va vid busshållsplatsen vid 09.45, så då blir det lite sovmorgon imon!! Men jag går ändå upp ca 8, för jag ska va hos Olivia typ vid 9 nånting och så ska jag låna ett par rosa underställ av henne    Och så ska vi koka lite te att ta med oss.  


 

Vi kommer va där tills kl typ e 14.00, och sen åker man hem.  Jag e INTE bra på skridskor i början!! Jag måste typ åka 1 timme eller så innan jag kan stå upp utan att hålla i nån, eller inte riktigt så dålig e jag, men nästan.    


 

Jag vet, Jag vet, Jag vet att jag skulle lägga upp lite bilder igår, men jag mådde INTE BRA!! Jag hade ont i hövvet och i ena kindbenet (!?).  Men idag så va det liite bättre. Men det e bara för den dumma kylan som gör så att jag får ont i kindbenet, tror jag. För det blir som värst när jag går ut, man jaja, imon blir det ännu värre, eftersom vi kommer va i en ishall....


 

Men iallafall, så kommer de upp lite bilder kanske imon efteråt eller så?? Jag orkade inte starta den laptopen nu, när ändå denna datan va på.   


 

Men ojj, va kom alla läsarna ifrån????? Okejj, det e inte så himla många läsare precis, men mer än vanligt, och så har det vart iallafall igår och idag!? TACK!!  


 

         

 

                  

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards