matildaocholivia

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Matilda Olivia - 3 februari 2012 17:46

Hej!! Tänkte att jag skulle visa lite hur min helg ser ut!?  


 

Lördag: Åka upp till AJRK och rida Sessan, imon blir det hoppträning    Efter det så åker vi nog och badar, asså med min pappa     


 

Söndag: Åka skridskor igen fast med Pappa, Jenny och Diana denna gången :)

 

Måndag: Skoooola igen, blääää.  Varför e helgen så kort??   


 

På Fredag, asså exakt om 1 vecka, så e det elevens val, och jag har fortfarande prao för alla som hade det fick INTE byta (!?) Jag ville egentligen ha ridning, men han som bestämmer sa att jag får ta det Nästa termin = När vi börjar 8:an = Till hösten    Lååååååång tid....


 

Men det gör inte så mycket för jag rider ju ändå Sessan och så ska jag praoa med Alicia på Michelin igen!!     Det kommer bli super-kul!!  Hahah, sist vi va på michelin så, kvällen innan (jag brukar sova över hos henne "michelin-dagarna") så bakade vi en jätte-god fudge som hade MEGA mycke socker i, så så fort vi blev trötta så sa vi bara: Nää, ska vi ta en fudge elle?? Båda: Jaaa.. :P Och då va vi inte så trötta längre, hahah.... :D

 

       




Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards