matildaocholivia

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Matilda Olivia - 2 februari 2012 18:42

Ni vet när man har fönat håret blir håret så där stort och fluffigt, eller är de bara jag? Aja, om de bara är jag, så kan jag visa er bilder  

 

Fluffigt eller vad ?

    

Jag försvinner ju typ in i mitt eget hår !?


   /Oivia<3

Av Matilda Olivia - 2 februari 2012 17:28

Heej!! Idag så har vi ju åkt skridskor, och det gick ganska bra faktiskt. Jag ramlade inte nån gång, medans Alicia ramlade typ 7 gånger     Men det gick bra ändå ;)  När vi hade åkt ganska länge så va det en knäpp i min klass som va dum typ hela dan, man jaja, strunt i det. Iallafall så ville vi inte åka mer för att han va så dum så då skulle vi ( Jag och nåra) Gå ut lite för vi ville inte bara sitta uppe på läktaren tills vi skulle tillbaka, och då följade han med men han tog hissen (egentligen bara för sånna som inte kan gå typ) och då sprang vi andra ut och han hittade inte oss, hahahahhahahah    När vi va ute så såg vi en "stig", och vi gick på den och runt lite i skogen och tog kort och så för det va Suuuper-fint väder och det blev fiiiiina bilder!!   Sen så såg jag Sessan i hagen oxå, men jag gick inte fram till henne, för det va lite för långt bort och jag ville inte bara kliva in i hagen.  Men iallafall så va det KUL. Sen gick vi tillbaka och så åkte vi hem. Kul dag   


Imon så e det Spanska-läxa, fast den e ganska lätt. Det e veckans dagar och nu så kan jag dom ganska bra!!  Jag kan visa er, och jag LOVAR att jag inte fuskar nu!!!!!   


 

Svenska   -   Spanska:

 

Måndag - Lunes

Tisdag - Martes

Onsdag - Miércoles

Torsdag - Jueves

Fredag - Viernes

Lördag - Sábado

Söndag - Domingo


 

Visst e jag duktig??    


 

   

Asså, jag vet att det kommer upp de här "gamla" suddiga bilderna hela tiden, men jag ORKAR BARA INTE sätta igång laptopen hela tiden, denna datan e på typ hela tiden när jag kommer hem, så varför?? Men om och när jag startar den, så kommer bilder upp!! Lovar!!   


 

Justeee, det e ju Februari nu, fast det visste ni väll redan!?  


 

Jag längtar INTE tills den 15:de Februari!!   


 

 

                    






Av Matilda Olivia - 2 februari 2012 12:00

Hej Hej, just nu åker vi skridskor med Olivia, Alicia och andra     Men då kanske ni undrar hur jag kan åka skridskor och sammtidigt skriva ett inlägg?? Nää, det kan jag ju inte, detta e ju såklart ett tidsinställt inlägg     Men jag (eller Olivia eller kanske båda), kommer skriva ett inlägg när jag kommer hem, om hur dagen har varit och så.  


 

Ha det så bra!!   


 

 

   

Ehhhm, jaa. Detta e ju lite sneeeea jag, som har det väldigt kul     hahah....


 

 

                  

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards