matildaocholivia

Direktlänk till inlägg 30 december 2011

blablabla

Av Matilda Olivia - 30 december 2011 10:18

HejsanHejsan!!  Idag ska jag till pappa men jag vet inte riktigt när ?  Så det här kanske blir det sista inlägget från mig denna helgen ;)  Eftersom jag typ aldrig hinner skriva inlägg när jag e hos pappa. Men Olivia får skriva lite då.


Imon e det ju nyårsafton.  Då ska vi kanske sova över hos Diana.  Men idag ska vi få öppna våra paket från England :D  Pappa kom ju hem igår och han sa att det "skumpade" jätte mycke när dom skulle landa för det blåste ju så mycke :O  Sen börjar ridlektionerna om 1 vecka så det blir kul   Och så kanske jag ska börja rida Tora.  Dom som ägde Hermes innan, Catarina o Yvonne, har 3 st andra hästar och jag ska rida en av dom, Tora då, om det funkar bra och så ;)


Bosses mamma, asså beckas farmor, har stickat tröjjor till oss och dom är jätte fina.  Min är helt vit med blåa och röda ränder på.  Beckas och Jennys är typ likadana men mindre då och andra färger på snörena som e längst upp.


Nu ska jag baka muffinS....



   

....och Jenny ska hjälpa mig  



 

 

                    //  Matilda  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Olivia - 3 oktober 2013 22:39

                                              ...

Av Matilda Olivia - 2 maj 2013 20:29

                                                                                                                                              ...

Av Matilda Olivia - 2 april 2013 16:45

                                                                        ...

Av Matilda Olivia - 1 mars 2013 16:28

                                     

Av Matilda Olivia - 12 februari 2013 18:00

                                                  ...

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards