matildaocholivia

Direktlänk till inlägg 13 februari 2012

Första LOV-dagen

Av Matilda Olivia - 13 februari 2012 22:14

Hej. Idag har ju vart den första dagen på sportlovet. Idag så har jag inte gjort så mycke. Jag va inne typ hela dagen igår, så då gick jag ut och bara gick runt typ lite överallt. Hahah, jag hade på mig mina "uggs", och jag halkade och ramlade typ 5 gånger elle nåt!? Första gången så gick jag förbi där några höll på att bygga ett hus, och när jag nästan va förbi så halkade jag rätt på rumpan!! Så jag ställde mig fort upp och kollade om nån hade sett mig, men det hade ingen, hahahah....     Sen så gick jag förbi en mamma och en liten kille som va kanske 5 eller nåt ? Och då ramlade jag igen!! Först en gång, så ställde jag mig upp och ramlade nästan direkt igen!! (klantigt??) :P Det roliga va att mamman såg det inte, men den lilla killen typ skrattade åt mig, hahah, dumma skor!!    


Iallafall, sen så gick jag hem, och ramlade inte mer :P  Vid typ 16.00, så ringde Olivia och frågade om vi skulle göra nåt. Då sa jag ju ja, och så tog vi med en DVD-skiva härifrån och gick hem till henne och skulle se den. Först så fick vi inte igång deras DVD (Olivia hade glömt hur man gjorde!?) och när vi väll fått igång den, och stoppat in skivan, så funkar det inte?? Sen så fick vi inte ut skiva igen heller och det gick inte att stänga av DVD-spelaren, så nu sitter min skiva fast hemma hon Olivia i deras DVD-spelare   Bra dag för mig idag elle?? Hahah, nää, det e inte så farligt det där med skivan, jag får la tillbax den imon eller nåt? Men att jag ramlade, hahah.... :P


Jaja, imon så ska jag till vårdcentralen med mamma kl.14.15 Det e nåt konstigt med mitt öga oxå. Asså, jag har typ "klumpar" på ögat. Så vi får se vad dom säger, bara det inte e nåt farligt!?  


 

Sen på Onsdag så ska jag till tandläkaren i Mölndal, VILL INTE!! Bla Bla Bla, orkar inte berätta om det där.... :/


 

Torsdag så ska jag och Jenny nog till pappa och vara hos honom från Tors-Fre och åka till Danmark nån av dom dagarna. Men det e inte säkert, bara om pappa får ta ledigt de 2 dagarna, annars åker vi till honom på Lördag+Söndag istället  ;)


 

Lördag så e det ridning på AJRK, ingen aning om vad vi ska göra då?? Vi får se....


 

Söndag, så vet jag inte vad jag ska göra?? Bara va hemma typ, kanske köpa lite kläder eller så, vi ska göra det nån gång under veckan för jag behöver nya byxor!! Aja, strunt samma  :P


   

 

   Vad har ni gjort idag då??


 

                 









 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Olivia - 3 oktober 2013 22:39

                                              ...

Av Matilda Olivia - 2 maj 2013 20:29

                                                                                                                                              ...

Av Matilda Olivia - 2 april 2013 16:45

                                                                        ...

Av Matilda Olivia - 1 mars 2013 16:28

                                     

Av Matilda Olivia - 12 februari 2013 18:00

                                                  ...

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards