matildaocholivia

Direktlänk till inlägg 9 februari 2012

Sista dagen....

Av Matilda Olivia - 9 februari 2012 15:28

Heej! Idag va det sisita dagen i skolan, för imon så e det Elevens val och då ska jag praoa på Michelin med Alicia, och sen så e det ju Sportlov!! Sen så va Terese, våran idrotts-och-mattelärare, sjuk idag, så vi slapp idrotten :) Jag hade ändå inte orkat va med på den, jag känner att jag börjar bli sjuk igen och det vill jag INTE, för då missar jag ridlektioner :/ Men det e nog inte så farligt. 


På sportlovet så vet jag inte så mycke vad jag ska göra?? Rida på Lördagarna och göra nåt annat på vardagarna ? Vi får se....


Jag hoppas att vi ska hoppträna på Lördag för jag vill träna lite med Sessan nu. För den 4 Mars, så e det en "Pay and Jump" på min ridskola. Det e för alla, asså inte bara för ridskole-elever. Men vi får oxå va med, så jag kanske ska va med på Sessan eller nån annan ponny ? Jag får se hur det blir.  


 

Men jag ska oxå fråga mamma om hon kan ta kort eller filma lite när jag rider på Lördag. Vad vill ni se?? Bilder eller film, eller kanske båda?? :)



 

   

Jag vet.... Jag behöver säkert inte äns säga orden ? Gammal bild....

 

                     

              



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Olivia - 3 oktober 2013 22:39

                                              ...

Av Matilda Olivia - 2 maj 2013 20:29

                                                                                                                                              ...

Av Matilda Olivia - 2 april 2013 16:45

                                                                        ...

Av Matilda Olivia - 1 mars 2013 16:28

                                     

Av Matilda Olivia - 12 februari 2013 18:00

                                                  ...

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards