matildaocholivia

Direktlänk till inlägg 11 februari 2012

Hopptränat

Av Matilda Olivia - 11 februari 2012 15:43

Heej!! Idag så har jag ju ridit på AJRK och vi hade hoppträning idag. Vi hoppade en kombination, men om hästarna hade väldigt långa steg i galoppen så blev det som ett studs-hinder, men iallafall så skulle det va en kombination (vet att inte alla fattar) :P


Jag hade såklart Sessan, och hon va ganska duktig. Hon stannade ju inte eller rev eller så nån gång, men hon började trava efter nåt av hindren några gånger, men kommer se det i filmen som jag gjorde. För mamma filmade mig, men när jag skulle klippa ihop den så va det nåt som blev konstigt, så om filmen typ hackar eller går i slowmotion (stav) eller nåt, så är det bara för att det blev nåt galet som hände?? senn så orkade jag inte lägga till musik heller eftersom vi bara har dålig musik där just nu. Iallafall, här är filmen:


  
 

Som ni ser så kommer vi in fel på hindren vissa gånger och rätt andra, men jaja, det e ju därför man tränar.... ;) 


Sen så e jag inne på laptopen nu :D Så det kommer upp lite RANDOM bilder sen, bl.a från julen och sånt, har ingen aning faktiskt, men massa olika bilder!!    


              

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Olivia - 3 oktober 2013 22:39

                                              ...

Av Matilda Olivia - 2 maj 2013 20:29

                                                                                                                                              ...

Av Matilda Olivia - 2 april 2013 16:45

                                                                        ...

Av Matilda Olivia - 1 mars 2013 16:28

                                     

Av Matilda Olivia - 12 februari 2013 18:00

                                                  ...

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards