matildaocholivia

Direktlänk till inlägg 11 februari 2012

Sa du bilder??

Av Matilda Olivia - 11 februari 2012 15:53

Ja, det sa jag!! Och det kommer bara upp några för mer än hälften av alla bilder (ca 197 st) är rätt så pinsamma. Jag vet att jag och Olivia brukar lägga upp mycke konstiga bilder ibland, men jaja, nu blir det som det blir....


  

Mitt, Jennys och Rebeckas finfina pepparkaks-hus, som vi gjorde i julas.

  

Min tårta från när jag fyllde 14 år. (vi hade en till hos pappa oxå)

  

Jag och Fanny, Sessans syster. Hahah, jag vet inte varför jag alltid ser så trött och dum ut på alla häst-bilder?? Men jag va väldigt trött där efter det ridpasset :P

   

Jenny + Matilda = Grön                                     Matilda + Jenny = Rosa       :)


Jaa, det va några bilder....


          

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Olivia - 3 oktober 2013 22:39

                                              ...

Av Matilda Olivia - 2 maj 2013 20:29

                                                                                                                                              ...

Av Matilda Olivia - 2 april 2013 16:45

                                                                        ...

Av Matilda Olivia - 1 mars 2013 16:28

                                     

Av Matilda Olivia - 12 februari 2013 18:00

                                                  ...

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards