matildaocholivia

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Matilda Olivia - 1 januari 2012 18:10

Hej på er!!  Nu har jag kommit hem från pappa.  Diana åkte till sin pappa men Helene sovde över hos oss och då följde deras chiuaua Lilli med så jag och Jenny har lekt med henne ganska mycke :)  Men när vi skulle gå ut med henne så va hon JÄTTE rädd för smällarna :/  Sen så lärde vi henne lite trix och så med kyckling (som hon älskar).  


Sen har jag fått ganska mycke presenter oxå.  Av pappa fick jag lite kläder,en parfym som luktar jätte-gott och en stor toblerone med vit choklad.  Sen av mina släktingar i England så fick jag oxå kläder och 4 till små parfymer   Sen så fick jag ju mina converse, dom är vita :) Av Helene fick jag ridbyxor och en tröjja, och så fick jag lite andra grejjer.  Av våran farfar så fick jenny en jätte fin-gosig-snygg-varm adidas mössa och den va jätte dyr :O  Jag tror nog att jag lånar den av henne ibland :P


 

Jag vet att jag skriver det här typ hela tiden men jag fyller ju år om 1 vecka, den 8 Januari :D


 

   

                      GOTT NYTT ÅR IGEN  


 

                              //  Matilda  <3    






Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards