matildaocholivia

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Matilda Olivia - 4 januari 2012 17:19

Ska jag börja med en sån här söt sak i slutet av varje inlägg??



     

Och jag har faktiskt gjort den själv :P


 

      //  Ni vet      <3 <3 <3




Av Matilda Olivia - 4 januari 2012 16:41

Host host, Hej....  Jag hostar hela tiden och det e ju inte så kul..  Men jag börjar bli lite friskare nu iallafall, tror jag.  Men jag har lite feber, ont i halsen och ont i hövvet.   Men idag så åkte mamma, jenny och rebecka nånstans och köpte lite saker, för när jag fyller år och mat på McDonald´s. Och då va jag hemma och (som vanligt) bara gjorde ingenting.... Typ såg på TV och sånt..


Asså jag tänker på det här varje gång jag loggar in på bloggplatsen att: Guuud, va bra lösenord jag och Olivia har!!  Asså jag menar det, INGEN kan komma på det!?  Det e såå matildaocholivia-it.  Nu kan ni aldrig komma på det men om jag eller olivia skulle säga det så skulle ni bara: Åhh, men va det bara det!!  Hahah, nu skrattar jag åt det oxå     Jaja, det e iallafall ett BRA lösenord :)



 

   

              Jag och Ruta.



 

                                //  Matilda  <3

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards