matildaocholivia

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Matilda Olivia - 12 januari 2012 17:52

Tjoo! Hela förra veckan va jag i Orsa och åkte längdskidor med min skidochorienterings klubb, Alehof. De va super duper kul. Jag tror jag skulle kunna skriva ett inlägg som är typ lika långt som 5 böcker som bara handlar om den resan.  Därför tänker jag inte skriva nått alls.


Idag va jag i skolan och på näst sista lektionen så hade jag 2 tuggummin i munnen. När jag skulle göra en bubbla tog jag i liite för mycke och spotta ut tuggummit på Matildas bänk. Jag och Matilda och Lina asgarvade .


Imon är de fredagen den trettonde. Så jag ska förföka vara extra försiktig hela dagen. På kvällen ska jag och några kompsar till AleLyckan, ett ställe där man kan spela tennis, badminton, innebandy och sånt shit. De ska bli kul, eller de blev de iallafall förran gången.


På helgen ska jag nog hänga med min bror hem till hans lägenhet i Jönköping. Vi ska åka skidor för de finns snö där. Här regnar de ju bara.... Aja, de kommer säkert snö snart! Jag kommer ändå åka på massa skid resor där de finns snö, men de vore ju kul om de kom lite snö hemma oxå.

Tllbaka till Jönköping. Jag kommer nog träna 2 pass varje dag och på kvällen har min bror mutat mig med att gå på bio om jag följer med, och bio är ju inte helt fel. Jag tror jag sover över där. Ibland är de inte så dummt med brorsor iallafall.


   /Olivia <3

Av Matilda Olivia - 12 januari 2012 17:42

Hejj!!  Idag va jag frisk igen, eller inte helt frisk men jag kunde gå till skolan iallafall.  Det var ju som vanligt ganska tråkigt och bara samma trööökiga lektioner hela tiden :(  Men imon så e det ju Fredag   Och då ska vi tjejor, ni vet Jag, Olivia, Kajsa och Emmie o alla, åka till AleLyckan   Det kommer ju bli kul, jag har bara vart där 1 gång innan och det va med samma tjejer oxå.






Sen på Lördag blir det hoppträning med min sötnos Sessan tror jag ? Men det blir ju iallafall kul där med :) På Söndag så får jag vila, så e det typ alltid på Söndagar. Och så börjar skolan igen på måndag.


Som ni kanske har märkt så har Olivia inte skrivit nåt inlägg här på 127500673573405230 år ?? Olivia, ajjabaja!!     Men vi får väll hoppas att hon kan göra det snart!?   


 

Men nu ska jag äta och sen ta hand om min Milly.




       

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards