matildaocholivia

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Matilda Olivia - 8 januari 2012 19:09

HejsanHejsan, idag FYLLER JAG ÅR!!  Det får man fira lite med att skriva med rosa text :P  Jag har ju vart hos pappa i helgen och jag är typ frisk nu, bara ganska hostig.  Jag har fått lite olika presenter idag.  En bok, en broch (stav), och 500 kr och 20£ = 200 svenska kr.  Lite pengar från bosse och bosses mamma.  Sen fick jag 3 örhängen, ett armband, ett läppglans/läppsyl, en sjal, en bikini, en platt-tång och en kamera :)  Sen så åt vi en fin och god tårta oxå  


 

Igår på morgonen så va jag lite sjuk (fast hade ingen feber) men jag ville verkligen åka och rida och jag mådde bättre efter en stund så vi åkte upp till Jennylund ändå :D  Då hade jag min sötnos Sessan och vi hade markarbete fast vi fick hoppa ett litet hinder oxå ;)  Sessan va väldigt duktig fast super pigg och det va svårt att bromsa in henne, hon ville bara springa :P  Valentina (en häst där) blev rädd för nåt så då hoppade hon till och skenade iväg en bit och Spencer bakom gjorde likadant och tjejen på honom ramlade av :O fast det gick bra för henne.  Jag va precis bakom Spencer fast Sessan hoppade bara till lite och jag satt kvar.  Näst vecka är det hoppning och vi bestämmde att vi skulle ha ungefär dom hästarna då som vi hade denna lektionen.


Sen så badade vi efter oxå och Diana följde med.


Skolan börjar om 2 dagar :O  Men det ska inte bli såå tråkigt iallafall....


Får man nåt grattis föresten??   

                          //  Matilda  <3


Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards