matildaocholivia

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Matilda Olivia - 17 januari 2012 20:37

HejHej, idag har det hänt ganska mycke, men jag glömmer hela tiden bort "det roliga" som hänt. Eftersom det händer ju massa roliga saker varje dag, med mig och Olivia då. Hahah Olivia, nu tänker jag på det där med vaktmästaren från idag, kommer du ihåg??   Iallafall, så är det ju Tisdag idag, ni vet ju vad det betyder va??  Såklart!? I skolan så e det ju Lilla Charley Björn!?  Jag och Olivia kollade ju (såklart) på det och vi gjorde en till, den 3:dje hälsningen till honom    


 

Den kanske kommer upp nån gång??  Om Olivia gör det då för det e hon som har den på sin mobil   


 


 

Detta va ju ett ganska tråkigt inlägg, men jag kommer ju aldrig på nåt bra att skriva om, Olivia får gör det!!  Men jaja....


 

 

         

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards