matildaocholivia

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Matilda Olivia - 2 januari 2012 20:07

Hejj.  Jag har haft lite "jobbigt" att andas typ sen i lördags och idag va det värre så mamma kom hem från jobbet tidigare och så åkte vi till vårdcentralen men dom sa att jag typ va helt frisk fast bara lite "trööög" i lungorna men att det bara är förkylning.  Men jag fick prova att andas sån där astma-sak för att se om det blev bättre och det blev lite bättre :)  Men han sa att han tror att jag inte har det så jag ska bara vila nu.  Men nu mår jag ganska mycke bättre bara att jag fick lite feber för en stund sen men det är liite bättre nu :)  Så jag hoppas att det e ännu bättre imon!!  


Men iallafall så har jag inte gjort så mycke mer.  Det va bara jag och Jenny hemma idag innan så vi köpte frukost på morgonen för det fanns nästan inget kvar :O  Men imon så ska jag bara ta det lugnt och det ska jag göra resten av vecka för att bli HELT frisk    Olivia är i Orsa och åker skidor tror jag


?


Men nu ska jag se lite på TV....



                                  //  SjukaMatilda  <3




Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards