matildaocholivia

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Matilda Olivia - 30 januari 2012 21:17

Heej!! Idag har det inte hänt så mycke, bara vanlig skola.  Och så kommer det va typ hela veckan, fast på Torsdag så e det frilufts-dag, och då ska jag och Olivia åka skridskor (tror vi), vi har inte fått veta helt säkert än, men dom säger att om man valt det först så kommer man troligen få det    Och då ska jag säga till Olivia, (eller hon läser ju här men jaja), att hon får ta några bilder och kanske lägga upp här!?     


 

Olivia får ju äta tabletter och ta ögon-droppar hela tiden, så när vi e i skolan så måste jag hjälpa henne med det.  Asså bara med ögon-dropparna då, tabletten sväljer ju hon själv ;) Men idag när jag skulle hjälpa henne med det så råkade jag droppa 1:a droppen utanfööör ögat, men vi gjorde det bara igen, ochdå kom den i ögat.    Fast hon skulle ta ögon-droppen kl.12.00 och ta en tablett kl.14.00, men vi råkade gör tvärtom, Hahah, men det gjorde nog ingenting ?  


 

Men imon så kommer det upp lite RANDOM bilder från mammas IPhone, typ vissa från julen och sånt, för nu ligger dom på datorn, fast på laptopen så det får bli imon. ;)


 

btw. Bosses pappa har ju dött.  Och det e ju INTE kul!! Men en ganska bra sak för mig och alla andra här hemma är att vi har fått lite pengar från bosses mamma, fast min mamma säger att det inte har NÅGONTING med det att göra. Men iallafall, Jag, Mamma och Jenny fick 5000 kr var, och bosse o Rebecka fick 15000 var    Men det e ju bara för att det e hans mamma och beckas farmor. Så Becka e RIK nu, hahah.  Men jag e inte helt säker på vad jag ska göra med mina än?? Antingen så ska jag spara dom eller köpa nåt som Jag vill ha.    


 

Aja, nu ska jag snart SOVA, jag e sååå trött  :P


 

 

   

   

   Sötaste <3


 

 

                  


 

 

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards