matildaocholivia

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Matilda Olivia - 6 januari 2012 16:02

Hej,  idag så mår jag mycke bättre fast jag har ändå vilat lite och så för säkerhets skull.  Vid ungefär 5 så åker vi ju till pappa och eftersom jag mår bättre nu och gör det imon oxå så ska jag rida imon :D  På söndag så får jag nog välja va vi ska göra eftersom  jag fyller år då  


 

Jag vet att det har varit tråkiga inlägg på bloggen denna veckan men olivia har ju åkt skidor och jag har vart/är sjuk.  Jag har inte precis haft nåt att skriva om, det borde ju nog olivia ha när hon kommer tillbaka, massa saker, för hon har ju gjort lite roliga saker iallafall ?  


 

Sen så har jag vart utomhus och bara typ gått på en prummend bara för att jag har vart inne hela veckan och behövde andas frisk luft.  Mmh, det e bara det som jag har gjort idag..


 

P.s Olivia du borde kolla din brevlåda/din post när du kommer hem....  


 

   

   Hahahah.. när jag och Olivia hoppade på studsmatta i sommras  





 

 

 

         




Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards