matildaocholivia

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Matilda Olivia - 14 januari 2012 20:55

Hejj, jag behöver lite hjälp.  Jag har INGEN ANING om vad det finns för BRA ridläger i närheten av Göteborg?? Kan nån hjälpa mig eller!?  


 

 

       

Av Matilda Olivia - 14 januari 2012 12:43

HejHej, Nu har jag nästan precis kommit hem från hoppträningen.  Det gick superbra!!  Jag hade ju min sötnos Sessan, och vi tränade på att hoppa studs och hon va så duktig <3 Mamma skulle ha filmat :/  Man jaja, vi hoppar ju fler gånger.  Men iallafall så va det bara 2 studs hinder, först va bommarna "snea" och så travade vi över som uppvärmning.  Och sen så satte vi upp dom "snea" bommarna till kryss och hoppade dom i galopp några gånger och (detta tycker ju jag då :P ) vi va bäst i gruppen idag    Spencer blev ju (som vanligt) rädd för alla som gick upp o ner för läktaren hela tiden så han hoppade till och sprang runt lite ibland, men inte så mycke då.  Men hon som red på honom ville inte rida han mer den lektionen eller nåt tror jag för hon bytte häst med en annan i vår grupp ?  Men det gick ganska bra för alla i gruppen idag ändå  


 

Jag vet inte vad vi ska göra nästa vecka men jag tror jag får ha Sessan igen om ingen anna vill ha henne då.


 

Ni som inte rider eller håller på med hästar kanske inte fattade så mycke jag skrev men jaja, ni behöver isåfall inte fatta det  


 


   

Jag orkar inte lägga upp en egen bild på Sessan så jag lånade en från AJRK´s hemsida.

Men detta är Sessan iallafall, sötnosen <3 Hon är blanding mellan fjording och islandshäst, så ni vet, och vi är båda född 1998  


 

 Ni har ju redan sett denna filmen, men det va iallafall första gången jag red henne.


 

   

Jag vet att det inte ser så bra ut när jag rider slalomen där, men det va ju första gången på henne.

   


 

 

         
   




Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards