matildaocholivia

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Matilda Olivia - 3 januari 2012 18:04

HejHej.  Jag har såå tråkigt nu bara för jag e sjuk    Och så kommer jag ha det typ hela veckan :( Men jag blir iallafall frisk tills jag fyller år då, hoppas jag ?  Och så börjar jag rida på Lördag igen oxå så då måste jag ju vara frisk!!  Men jag e lite bättre idag, eller på morgonen fick jag typ ont i hövvet när jag kollade upp,ner eller åt sidorna ? konstigt.... fast det e lite så fortfarande bara att jag har tagit en tablett så det känns ju lite bättre då.  Sen har jag bara sovit och kollat på TV och sånt hela dan.


 

Det har ju regnat ganska mycke idag, iallafall här tror jag ?  Men sen började det snöa :D och det gör det fortfarande, fast det e ju så blött så det smälter när det kommer ner på marken :/  Men man får väll hoppas att snön lägger sig på marken och stannar!!  För det känns ju som om det inte kommer nån snö och sen så blir det typ sommar och så har det inte kommit nåt den vintern....  Men jaja..


        

Typ så här borde det ju se ut nu eller??


 

                                   //  Matilda  <3 







Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards