matildaocholivia

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Matilda Olivia - 5 oktober 2011 19:10

.... gör jag inte så mycke.  Jag tycker att Milly (mitt marsvin om ni inte visste det) borde få en kompis. Man ska egentligen inte ha 1 marsvin själv, man ska ha minst 2 men jag har tatt hand om henne så bra så det har inte gjort nånting, men nu så tycker jag att hon borde få en kompis så jag kollar runt lite och vi ska ringa till en som föder upp marsvin :)  


Jag vet inte när jag ska rida Ruta igen??  Det har blivit så dåligt väder nu men jag kanske gör det nån gång i veckan eller på helgen ;)  Isabella (som är Annickas dotter) tog några bilder när jag red Ruta förra veckan i Fredags, jag ska försöka att få upp dom men det gick inte just då så jag ska göra det snart :) 


   /  Matilda  <3

Av Matilda Olivia - 5 oktober 2011 17:39

Nämen tjeeeeeeena!! Idag har jag nästan inte gjort nåt, förutom att va i skolan och som Matilda skrev så va vi på teater. Teatern va ganska bra, men jag och Andrietta va skit kissenödiga efter typ halva teatern, och den va över en och en halv timme....

Sen på gårdstiden så va de nån knäpp lärare som var där och hon tittade på mig och Matilda med värdens läskigaste blick, och vi börja skratta, hon tycker nog vi är konstiga xD                     Ha de gött !!


         /Olivia <3 

Av Matilda Olivia - 5 oktober 2011 16:45

....Så åkte vi och såg på teater. Alla 7:or åkte.  Den va sådär bra, men jag va ganska trött och det va ju mörkt där vi satt så jag somnade nästan, IBLAND  :D  Nu så har jag ätit bullar, 2 stycken :)  Och lyssnar på musik.  Imon så är det idrott UTE :(  och det regnar ute nu så hoppas att det inte gör det imon, fast om det regnar mycke så får vi va inne :) 


Nu så ska jag göra lite läxor, NO och hemkunskap.  I NO ska man kunna olika provrör mm. i kemi  och i hemkunskap så ska man kunna olika rotfrukter, typ potatis och sånt.  Så det ska jag träna på nu :)


                                 

                 /  Matilda  <3

  

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards