matildaocholivia

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Matilda Olivia - 6 oktober 2011 20:15

För en stund sen så ringde vi till hon med marsvins-uppfödningen och vi ska åka dit och kolla på dom på Lördag eftermiddag :)  Hoppas att Milly kommer att tycka om det nya marsvinet, men det gör hon nog ;)


            

            Så här ser en tjej ut som vi kanske ska köpa :)


           

                            Här e bilderna som isabella tog på mig och Ruta från när vi red i Fredags förra veckan.  Jag vet att bilderna e små men jag kunde inte få upp dom annars.  ;)


     /  Matilda  <3

Av Matilda Olivia - 6 oktober 2011 16:46

Hejhej !! Idag har jag inte gjort så mycket, men jag har ju varit i skolan som vanligt. De hände inte så mycket, förutom när vi skulle engelska läxförhör, för då började min dumma lärare bråka med en elev och sen gick dom iväg och jag tror min lärare börja gråta. Men en bra sak va att vi fick håltimma

Idag fick vi reda på placeringen på orienteringen, och jag Matilda och Timothy hade kommit 2:a av alla 7:or !! Trodde inte vi skulle komma så bra, för gick ju ganska mycket.

Nu sitter jag och packar för jag ska åka buss till 25-manna imon. 25-manna = STOR orienteringstävling i Stockholm.

 Hejjdå !!    /Olivia <3 



Av Matilda Olivia - 6 oktober 2011 16:35

HeejHeej,  Idag va det inte nåt speciellt som hände.  När vi skulle ha idrott så ÖSTE regnet ner och vi skulle springa ungefär 2 km, för idrottshallen va upptagen.  När vi började springa så hade det slutat regna, det duggade bara lite i slutet.  


Milly skulle ju få en kompis och jag och Olivia har försökt att komma på lite olika namn, det ska va en tjej.  Vi kom på nåra olika men jag tänker inte skriva dom här nu, för jag har ju inte bestämmt mig för vilket namn det ska bli och så vet jag inte när vi ska köpa den.  Men när den har kommit och jag har döpt den så skriver jag vad den heter :)


         /  Matilda  <3

Av Matilda Olivia - 6 oktober 2011 06:58

Gomorron, Nu så har jag vaknat och jag ska äta fukost.  Sen så möter jag Olivia kvart i 8 och så går vi till skolan.  Idag så har vi engelska läxa och NO läxa. Och så har vi idrott, vi kommer nog att va inne för det regnar mycke ute nu.   Heejjjdddååå.......

  

     /  Matilda  <3

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards