matildaocholivia

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Matilda Olivia - 7 oktober 2011 19:51

Nu så har jag pratat med Amanda och vi ska rida på Söndag kl.11.00 ungefär :)  Jag hoppas att Ruta är snäll och inte bockar eller nåt sånt men jag tror att det kommer att gå bra :)   


Längtar tills imon. Det ska bli kul att få hem ett till marsvin :D  Och så KANSKE, om jag får för mamma, så ska vi köpa en mössa.  En gooosig mössa för det börjar bli så kallt nu.


Idag efter skolan så åkte Olivia till Stockholm för hon skulle ju springa nån orienterings tävling där.  Men hon kommer väll hem på Söndag.


Imon på kvällen så får ni se en bild på marsvinet :) 

Internet på Jennys laptop funkar inte nu så det blir inga bilder idag iallafall :(


Nu ska jag se på Idol  :P


       /  Matilda  <3

Av Matilda Olivia - 7 oktober 2011 16:07

Heeeej, Idag så är det äntligen FREDAG :D  Ikväll så ska jag äta chips o se på TV/film.  Imon så åker vi till marsvinen och väljer ut en tjej som ska bo hos oss med Milly :)  Marsvinen bor nånstans i Stenungsund.


På Söndag så ska jag rida Ruta igen, och jag ska kanske rida med Amanda (amzzie.bloggplatsen.se) och hennes kompis :)  Men om jag inte kan rida med dom/henne så ska jag rida själv ändå, fast mamma går med. 


Jenny tog med sig sin laptop (som dom fått från skolan) idag så vi kommer att ta MASSA bilder och om det funkar så kommer det nog upp några senare.....          


              /  Matilda  <3

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards