matildaocholivia

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Matilda Olivia - 11 oktober 2011 20:51

Tjo len!! 

Nu är jag hos amanda och myser och tittar på EM kvalet i fotboll  mellan holland och Sverige, just är de 1-1. innan va jag på träning i Landvetter med göteborgs skidklubb, de va ganska kul, fast min kompis kallade mig strutsen, på skoj, hela tiden, vet inte varför

Jag skriver med orange text bara för att amanda's tröja är orange   *fniss*

Idag ska jag sova över hos amanda för att imon ska vi praoa på ett dagis i gbg.                Ha de gött, igelkött !!      

                          / Olivia <3                             

.

Av Matilda Olivia - 11 oktober 2011 16:08

Heej på dej !! Jag har inte bloggat på ganska länge men de är för att jag har gjort så mycket annat, men om de kommer en bloggplatsen-app så hade jag kunnat blogga på mobilen och då hade de kommit fler inlägg från mig.

Om en stund ska jag på träning i landvetter och efter de ska jag sova över hos amanda  

De blev ett kort inlägg men mamma bara MÅSTE ha datan nu...

  KramPåEr !!    / Olivia <3 

Av Matilda Olivia - 11 oktober 2011 16:05

Hej, Jag vet att jag inte har skrivit sen i Söndags men jag har glömt och inte orkat.  Men iallafall, Idag så har jag inte gjort så mycke, bara vart i skolan.  Imon så är det elevens val, och då ska jag och Alicia praoa på Michelin (stavning)  hennes pappa jobbar där. det blir nog inte ICA för att Ulrika har inte hört av sig än. 


På Torsdag så ska jag kanske rida Ruta. Det e lite tråkigt att jag inte får hoppa eller galoppera med henne :(  Och så bockar hon med mig i traven så jag kan typ bara skritta :(  Men dom säger att hon bara testar mig, så jag hoppas att hon testat klart mig snart.


Nu så ska jag ta hand om mina marsvin.  Jag ska borsta båda och fortsätta med att "träna" Malla.  Hon är inte riktigt tam än och så måste hon börja lita på mig lite mer......


            

            Jag saknar dig såå mycke ZILLA <3 :(


           /  Matilda  <3

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards