matildaocholivia

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Matilda Olivia - 22 oktober 2011 22:37

         ........Godnatt!!



  

 

 

     /  Matilda  <3

Av Matilda Olivia - 22 oktober 2011 16:07

Heeej,  Idag så har vi köpt skor.  Jag fick ett par svarta i skinn med gooosig päls innuti.  Men jag tänker börja använda dom när det kommer snö eller när det e riktigt kallt ute.  Jenny fick ett par vita skor med riktigt mycke päls i och Rebecka fick typ ett par likadana fast en annan modell.  Sen så kollade vi runt lite i andra affärer och på Gina tricot så köpte jag en fin tröja som e svart och så står det nåt på, kommer inte ihåg vad ;)  Sen tänkte jag köpa en till tröja men jag hann inte hitta nån bra innan min syster blev kissenödig så jag kunde inte köpa nåt mer.  Men jaja, jag fick ju iallafall 1 fin tröja :)      Jag KANSKE tar bild på det vi köpte sen och lägger upp det sen, om jag orkar       Sen så stannade vi på tre hästar i kungälv och köpte en stor påse med hö till mina marsvin. Sen innan vi åkte hem så stannade vi på Mc´Donnalds  :)                          

                                                                                     

Det va de som jag gjorde idag ;)


                           

               

         /  Matilda  <3 









Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards