matildaocholivia

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Matilda Olivia - 26 oktober 2011 17:42

Hejsan Svejsan! Jag har inte skrivit på länge, men de är ju därför jag och Matilda har en blogg tillsammans. För nu när jag har varit sjuk så orkar jag inte bolgga och då kan ju Matilda skriva lite istället.

Precis just nu ska jag vara på träning men jag är väldigt förkyld så jag kan inte träna nu. När jag pratar är jag jätte hes och hostar, men jag börjar bli bättre.

Igår va vi på teater med skolan. Den va skit konstig, de va typ ingen som fattade nånting. Oxå kom dom som va på scen och klättrade upp till publiken, och de va en tant/gubbe som kom med sin rumpa på mig och ropade: Ta på mig!!

Jag och Matilda fick panik och skrek och typ mosade Timothy. Sen kastade dom godis till publiken och sen på slutet sa dom att man inte skulle äta de för de va gammalt. Konstigt värre.

Idag i skolan så sa Timothy att om jag gick och köpte två mackor i cafeterian så skulle jag få 4kr. Så jag gick till cafeterian och köpte två mackor och sen när jag hade fått 4kr kom jag på att jag ville ha en macka så jag gick till cafeterian igen och köpte en till macka. Han som stog i cafeterian sa: oj vad du va hungrig då?

Jag började skratta och när jag kom tillbaka så frågade Timothy om jag kunnde köpa en äpplejuice till honom och jag tänkte: varför inte, och gick till cafeterian IGEN och när jag kom fram till han som stog i cafeterian sa han: Aa du vill väll ha en till macka va?

Jag skrattade och sa: nää, äpple juice.

Hahahahah, han trodde nog att jag va riktigt hungrig.     KramKraM!!            /Hungriga Olivia <3

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards