matildaocholivia

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Matilda Olivia - 18 oktober 2011 21:24

Nu på kvällen så har jag duschat, gjort SO,NO o Engelska läxan och ätit pannkakor :)  Jag red inte Ruta idag men vi bestämmde att jag ska göra det imon vid typ 5 istället ;) 


Ni som bor i Älvängen, eller iallafall i närheten, hörde nog att det åskade o blixtrade.  Inte så kul med dåligt väder!! Hoppas att det e bättre när vi går till skolan imon för imorse när jag och Olivia gick till skolan så (även fast jag hade paraply!!) blev jag blöt över HELA framsidan på benen.  Och på Olivia oxå.  Det tog NÄSTAN halva dagen för det att torka!!    Så man hoppas ju att det inte blir så imon oxå.


Nu så ska jag snart sova men innan så ska jag ge mina överSöta marsvin blomkål och vindruvor :P             



                     



          /  Matilda  <3

Av Matilda Olivia - 18 oktober 2011 20:16

Hejhej !! Igår hann jag inte blogga men jag berättar nu istället. Först va vi i skolan och jag glömde nycklarna så jag och Matilda fick gå till vaktmästaren så han fick låsa upp mitt skåp. Sen va de en vanlig dag i skolan. Jag hade ju inga nycklar hem heller och pappa skulle komma hem kl.5 så jag gick hem till Matilda, så bakade vi muffins med Mars i, MUMS (;

Sen åkte jag på rullskid träning och i en nerförsbacke så gjorde jag magplask i diket....  De va typ allt som hände igår.

Idag så gjorde vi inte så mycket i skolan för utom på syslöjden som jag, Matilda och Timothy gjorde gosiga mössor som typ fällde små ull tussar som fasnade på kläderna, inte kul.

Nu är de bara 14 dagar kvar till min förelsedag 

NEJ, nu började de oska tror jag och jag är aldeles ensam hemma med min livrädda hund som sitter i mitt knä. 

    Hejjdå !!        /Olivia <3

       

Av Matilda Olivia - 18 oktober 2011 16:17

HejHej,  Idag va det som vanligt skola och då hände inte så mycke.  På syslöjden så hittade jag och Olivia ett jätte-gosigt tyg så då gjorde vi varsin goooosig mössa, fast dom e inte klara än och så är det kaniner och nallebjörnar på så vi tänker bara ha dom hemma :P 


Som ni kanske ser så är det inte så mysigt väder ute nu och jag som skulle rida idag.  Men jag ska nog rida ändå, jag vet inte för jag ska rida med isabella och mamma o Annicka har inte bestämt vilken tid vi ska komma.    Men annars så har jag mycke läxor.  Jag tog bara med mig engelska, SO och NO läxorna fast jag har spanska oxå men den e till Fredag och jag orkade inte ta med mig den hem......


              



          /  Matilda  <3



Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards