matildaocholivia

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Matilda Olivia - 14 oktober 2011 21:18

HejHej !! Nu sitter jag och kollar på idol och äter chips.

Hejar på Olle för jag älskar hans afro, har ni sett när han hoppar och håret skakar, hahahahahahaha

Nämen jag gillar han.

Innan var jag på skut banan med pappa men vi glömde aminitionen (stavning) till mitt gevär så jag kunnde inte skuta Pappa sköt in sitt gevär för han ska jaga älg.



Just de, om ni undrar varför jag aldrig skriver förkortningar så är det för att om de är nån som läser bloggen som inte kan så många förkortningar så skulle de bli synd om den som inte fattar vad jag skriver. Så ni inte tror att jag är helt efterbliven...

   Hejjdå!!        / Olivia <3





Av Matilda Olivia - 14 oktober 2011 16:46

HejHej,  Idag är det ju Fredag :)  I helgen så ska jag inte göra så mycke.  Jag ska åka till pappa och han ska köpa en ridhjälm till mig, vi hann inte göra det förra gången så vi gör det imon istället. 


Igår så skulle jag klippa klorna på Milly.  När jag hade klippt den sista klon på ena framtassen så råkade jag klippa lite för långt in så det började blöda.  Och det blödde i typ 15 minuter,  det slutade aldrig :(  Men sen så gjorde det ju de.  Men vi tog papper och så "delade" jag buren (jag satte ner en planka emellan) så fick Milly sitta i sitt lilla rosa hus och vila, och jag gav henne gurka för det älskar hon :)  När jag kom hem från skolan idag så såg jag att Milly satt på sin sida fast inte i sitt hus och Malla va borta, men buren va ju stängd.  så jag lyfte upp huset och där satt Malla, hon hade hoppat över!!  och det va MYCKE högre än va dom e!!  Men jag tog bort plankan nu så jag ska kolla Millys tass snart.


Och igår så gick min mobil sönder :(  så ALLA som har mitt nummer, ring eller sms:a INTE!! 



        /  Matilda  <3

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards