matildaocholivia

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Matilda Olivia - 17 oktober 2011 21:55

Nu ska jag snart sova, bara borsta tänderna och så, men jag glömde säga att idag när jag hade kommit hem från skolan så ringde Olivia sen och sa att hon va utelåst så då fick hon komma hit tills hennes pappa kom hem.  Och då så fick hon träffa Malla för de hade hon inte gjort än och sen så bakade vi muffins.  det va vanliga muffins fast med Mars-bitar i och dom blev jätte-goda :) 


Imon så är det inte nåt speciellt i skolan, bara det vanliga fast det är syslöjd oxå. 


Nu ska jag sova...................      


                     


           /  Matilda  <3

Av Matilda Olivia - 17 oktober 2011 19:35

Heej.   Jag vet att jag inte skrivit sen i Lördags men jag har vart hos pappa i helgen och då har jag inte hunnit skriva.  Men iallafall,  I Lördags så åkte vi, som vanligt, och badade :P Där träffade jag Åsa och Emilia :) (Dom gick i min,olivias och alicias gamla kör) men innan så köpte vi en ny ridhjälm till mig.  Jag tog 2 kort, den ser ut så här:


  


  Jag tog från 2 olika håll ;)


Och så fick jag en fin mössa från h&m i söndags men jag orkade inte ta kort på den men den e vit och har en boll på :)


Jag ska rida Ruta imon oxå :)    


Till Olivia:  Jag fattar inte vad du menar med förkortningar ?? :P


Min mobil funkar!!  Det är bara nån slags "skiva" eller nåt som hackar när jag "trycker upp" mobilen.  (Jag har en vanlig sony ericsson som man då "trycker upp" och inte nån iphone eller så).


Men jaja....   Nu så vet ni iallafall vad jag har gjort i helgen och nu så har jag inget mer o skriva.....


      /  Matilda  <3

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards