matildaocholivia

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Matilda Olivia - 8 oktober 2011 21:12

Jag tog precis lite kort på Milly o Malla <3  Malla försökte hoppa iväg hela tiden så att jag inte kunde ta kort, men här kommer bilderna som gick att ta iallafall :)


                        Malla  <3                         Sötisarna :)                          igen :P      Malla  <3 :D                   Milly <3 :)  

              Och Malla igen  <3  :D


         /  Matilda  <3

Av Matilda Olivia - 8 oktober 2011 17:47

Idag har jag haft det fullt upp!!  Först på morgonen så städade vi hemma och sen ungefär vid 11 så åkte vi till pappa för att hämta Jennys cyklel. Den hade punktering (stav) och pappa hade lagat den.  Sen så åkte vi mot Stenungsund för att hämta mitt nya marsvin. Hon heter Mercury´s Malla, men vi kallar henne bara för MALLA <3

Jag tänker inte döpa om henne.


Hon är jätte-söt!!  Jag la ut en bild på henne igår för jag trodde att vi skulle köpa henne och det gjorde vi också :)


           

                        MIN  Malla  <3


Först när Malla kom hem till oss så va hon rädd och nervös men nu så leker och pratar hon med Milly hela tiden :P  Milly e Jätte-Glad för att hon har fått en kompis :)


Och imon så åker jag till stallet för att jag skulle ju rida med Amanda :)  Jag har inte ridit Ruta på 1 vecka :O  Men imon så ska hon ridas ganska länge ;) 

Hahahahahahah, Malla sitter och glor på mig. Men hon vet ju inte vart hon e eller vem jag e :P Men hon vänjer sig snart :)


Det kanske kommer upp lite bilder på henne o Milly senare ;)


       /  Matilda  <3

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards