matildaocholivia

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Matilda Olivia - 21 oktober 2011 22:58

Godnatt alla, nu ska jag SOVA <3



        



 

 

      /  Matilda  <3 

Av Matilda Olivia - 21 oktober 2011 21:01

Heej, Jag kom inte på nån rubrik så, jaa ni ser ju att jag bara tryckte på nåt.  Men iallafall, nu så ser jag på Idol samtidigt som jag sitter vid datan. Jag brukar göra det :P  Och så äter jag lite chips.


Ni vet ju redan vad jag ska göra på helgen men jag skriver det lite snabbt igen.  Lördag:  Åka och köpa vinter/höst skor och kanske lite andra grejer.   Söndag:  Rida Ruta. 


Jag har inte gjort NÅNTING idag utom att bara sitta vid datan eller vila men jag e ju sjuk så då e det ju inte så konstigt.  Det e konstigt att Olivia inte har bloggat nåt idag??  men hon hade ju feber så hon kanske har legat i sängen hela dan.           


  Asså jag känner att det borde komma upp lite flera bilder men jag orkar inte ta nya, så jag tar bara nån gammal då och då.  Men jag ska säga att mamma (eller jag) får ta lite kort när vi e i stallet på Söndag.

Men nu vet ni iallafall varför det e lite gamla bilder :)


     /  Matilda  <3

Av Matilda Olivia - 21 oktober 2011 11:47

Hejjsan    Nu så har jag ju inte gjort så mycke eftersom jag e sjuk.  Men iallafall, Först så satt jag vid datan en stund (ganska länge :P) och sen så gav jag mina marsvin morötter, gurka, blomkåls "blad" och vanlig blomkål.  Och då blev dom glada :D  Sen så åt jag lite m&m´s och efter en stund så märkte jag att jag hade ätit upp lite mer än halva påsen XD För det va så gott.  


 

Om en stund så ska jag nog duscha, (varmvattnet e tillbaka).  För jag har inget annat o göra ;)

 

   Jag tyckte att jag borde lägga upp en bild men jag hittade ingen bra så jag tog bara en gammal ;)     Ser ni Tinka (Olivias hund) i bakgrunden?

 

     /  Matilda  <3

Av Matilda Olivia - 21 oktober 2011 08:07

Jag är sjuk :(  Och de e Olivia oxå, hon har feber och jag har ont i halsen och kan typ inte andas (det e täppt i halsen).  Så nu sitter jag här vid datan med min gooosiga morgonrock runt mig och den kommer jag ha på mig hela dan :)   Så nu kan jag blogga lite då och då under hela dagen :)  Fast det borde ju Olivia oxå kunna.  


Imon ska jag, Jenny, Rebecka och mamma köpa skor och lite andra saker, det kommer bli kul   Sen så ska Olivia KANSKE sova över hos mig :P



 

På Söndag så ska jag Rida Ruta med Bella så det kommer oxå att bli kul.  Men nu orkar jag inte skriva mer....                 Heeeeejdåå  <3


 

 

            / SjUkA MaTiLdA  <3 

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards