matildaocholivia

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2011

Skit kul dag med Amanda

Av Matilda Olivia - 12 oktober 2011 21:07

Hejsan Svejsan !! Igår sovde jag ju över hos amanda för vi skulle praoa på ett dagis och hela dagen började med att vi försovde oss så vi fick skunda oss på morgonen. Sen åkte vi bil till dagiset och när vi kom ditt skulle alla äta frukost.

Sen lekte vi lite med barnen och de va en lite söt unge som hette Chales, men kallas Chalie och han frågade om jag hade en bäbis i magen xD Sen hade vi samling och så sjöng vi lite och så. Jag och Amanda var jätte populära på dagiset :)

Sen var de fotografering och lunch och alla barn vid mitt bord va jätte stökiga och välte ut glas och tappade bestick och sånt. Sen skulle vi vila och lyssna på saltkråkan och lilla Hilma låg brevid mig och kramade min arm <3

Sen var vi ute och gjorde sand kakor och putta fart på gungorna och så gungade vi på en sån där gung grej som sitter fast i marken och vi var 9 st som satt på den samtidigt xD 

Och när vi hade rast så va vi inne på Amandas mormors rum och då pajade vi en lampa  *fniss*   men vi lagade den.

När vi skulle gå blev barnen jätte ledsna   och kramade oss. Vi har inte fått ta några kort med mobilen för man får inte använda mobil på de dagiset   

När vi skulle gå till bussen, så såg vi den bussen bara köra iväg så vi fick vänta typ 20 min till nästa buss. Vi hoppade av i Frölunda Torg och gick raka vägen till McDonald's...

Sen gick vi runt lite i affärerna och jag köpte 2 tröjor från NewYorker, en med en pingvin och en tjocktröja :DD

Precis innan Amandas pappa kom och hämtade oss köpte vi varsin vanilj frappino med extra hasselnöts smak.... MUMS!!

Påväg hem i bilen va vi jätte flummiga, hihi :)





KramPåEr !!         /Olle Polle, haha, nää Olivia <3 



 
 
Ingen bild

sara

13 oktober 2011 15:56

varför tar du aldrig bilder, det ä ba matilda som gör det? och det ä säkert roligare på micelin än på et dagis

Matilda Olivia

14 oktober 2011 22:14

Hej, jag vet inte vem du är men jag kan inte lägga upp bilder för att daton har seriösa problem, men när det kommer en iPhone app och jag kanske får en laptop snart och då kan jag lägga upp bilder :D Men så länge får Matilda lägga upp bilder och inte jag :( / Olivia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Olivia - 3 oktober 2013 22:39

                                              ...

Av Matilda Olivia - 2 maj 2013 20:29

                                                                                                                                              ...

Av Matilda Olivia - 2 april 2013 16:45

                                                                        ...

Av Matilda Olivia - 1 mars 2013 16:28

                                     

Av Matilda Olivia - 12 februari 2013 18:00

                                                  ...

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards