matildaocholivia

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2011

OMG

Av Matilda Olivia - 30 oktober 2011 19:24

OMG!!!! Det är bara 2 dagar kvar tills jag fyller 13 år  

Jag är så sjukt glad, för det kommer bli världens....Sveriges.....Älvängens bästa födelsedag för jag och Alicia ska sova över hos Andrietta från måndag till tisdag och på tisdag så ska vi åka till Vänersborg och bada. Ska bli skit kul. Sen på onsdag eller torsdag så ska jag och mamma åka till Ullared och köpa saker. Kan det bli bättre?!

Ja, de kan det. För på lördag ska jag och några kompisar på halloween-party, men på fredag åker jag till Torsby skidtunnel och kommer tillbax på söndag. Jag vill verkligen på den halloween-partyt, för jag vet att de kommer bli sjukt kul, men pappa och min bror ser jätte mycket ifram emot att åka skidor och dom har fixat mina stavar och vallat skidor och allt möjligt, så dom skulle bli jätte ledsna om jag inte följde med. VAD SKA JAG GÖRA?!?!?!   Om du kommer på nån bra ide på vad jag ska göra så messa/ring/komentera, Vad som helst!!       KramKram!

     /Olivia<3


PS. jag har skrivit alla veckans dagar i detta inlägget *fniss*.

 
 
Matilda

Matilda

31 oktober 2011 08:46

Olivia, jag tycker att du ska gå på partyt med oss för det kommer säkert att bli jätte-kul!! Kan du inte fråga om ni kan åka dit nån annan gång eller nåt!? :P // Matilda <3

http://matildaocholivia.bloggplatsen.se

Matilda Olivia

31 oktober 2011 13:11

Men jag åker dit med klubben. Men jag ska ju åka längdskidor hela vintern men vi får se om jag kommer på halloween-partyt...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Olivia - 3 oktober 2013 22:39

                                              ...

Av Matilda Olivia - 2 maj 2013 20:29

                                                                                                                                              ...

Av Matilda Olivia - 2 april 2013 16:45

                                                                        ...

Av Matilda Olivia - 1 mars 2013 16:28

                                     

Av Matilda Olivia - 12 februari 2013 18:00

                                                  ...

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards