matildaocholivia

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2011

Halloween :O

Av Matilda Olivia - 31 oktober 2011 08:48

HejHejHej....  Idag så är det ju Måndag och Halloween :)  Men jag ska inte göra nånting idag ändå, Jenny och Rebecka ska klä ut sig och knacka dörr.


Igår så provred ju jag en storhäst.  Den va inte så jätte-mega-stor, bara lite större än en D-ponny. Iallafall, den är ganska lik Ruta på färgen o så.  Han är Jätte-pigg fast han är 18 år :P  Jag skrittade och travade bara i en paddock, mamma tog kort så jag får väll försöka få upp det senare.  Han heter Dompe tror jag? haha jag kommer inte ihåg riktigt....  Men jaja, jag ska kanske rida honom ibland men vi får se,  jag ska provrida en gång till nån annan gång.  


Jag skulle ridit Ruta igår oxå men hon hade blivit sparkad av Shania eller va det nu va, i hagen på benet så jag vet inte när jag kan rida henne igen :(  Jag hade ju kunnat rida lite mer nu på lovet men det går ju inte nu :(  Men hon blir nog bättre snart ;)



      /  Matilda  <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Olivia - 3 oktober 2013 22:39

                                              ...

Av Matilda Olivia - 2 maj 2013 20:29

                                                                                                                                              ...

Av Matilda Olivia - 2 april 2013 16:45

                                                                        ...

Av Matilda Olivia - 1 mars 2013 16:28

                                     

Av Matilda Olivia - 12 februari 2013 18:00

                                                  ...

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards