matildaocholivia

Alla inlägg under oktober 2011

Av Matilda Olivia - 4 oktober 2011 18:38

Glömde säga det, vi bakar KANELBULLAR nu för idag är det ju kanelbullens dag       


         

          

     /  Matilda  <3

Av Matilda Olivia - 4 oktober 2011 18:12

Heej, Nu har vi beställt mina och min lillasysters skolfoton :)  Så här under kommer en av dom 3 bilderna som togs på mig,  och så kommer 1 bild på Jenny oxå ;)


    




          Matilda (jag)     :P                               Jenny  :D



Alla säger att vi 2 är så lika men det tycker inte jag, vad tycker ni??



                                                                                                                                   /  Matilda  <3 





Av Matilda Olivia - 4 oktober 2011 16:02

Hallooooooooo!!  Nu så e Matilda hos Olivia och idag så sprang vi orientering på skolan, vi sprang på typ 43 minuter :)   Nu så så håller vi på att göra en dansk  till en låt och vi tänkte skriva en liten historia yhär:









                                                                                                                       Det va en gång en Olivia och Matilda som satt på en bänk,

Matilda till Olivia: Du har en bulle i örat

Olivia: Jag hör inte va du säger för jag har en bulle i örat  *fniss*


Vi vet redan att vi har lite konstig/annorlunda/ovanlig/udda/random/speciell/knäpp/ nervkittlande (Olivia kom på ordet) humor :D

     Hejjdå!!   


   /Olivia och Matilda <3



































Av Matilda Olivia - 4 oktober 2011 07:53

Heej och gomorron!!  Idag så ska ju jag springa orientering på skolan med Olivia och Timothy, och vi skulle springa kl.10.26 så jag kunde egentligen gå upp typ vid 9 men jag är så morron pigg så jag vaknade ungefär 7 när min mamma skulle till sin skola.  Jag har redan ätit frukost så nu sitter jag vid datan och skriver :)    Jag kanske ska rida Ruta idag eller imon om jag känner för det....   :D


Olivia lovade att skriva ett inlägg igår men som ni ser så gjorde hon aldrig det :(  Vi får väll se om hon gör det idag, men annars så gör ju jag det varje dag typ   ;)


    /  Matilda  <3

Av Matilda Olivia - 3 oktober 2011 17:20

Idag så har jag vart i skolan som vanligt och kom hem typ halv 4.  Igår så red jag Ruta, det gick ganska bra. Jag skrittade bara i skogen lite. Diana (min halvsyster) va oxå med, hon gick bakom mig med sin chiuaua Lilli, och så började Diana att springa bakom mig och hästen = Det får man INTE göra!!  Och då blev såklart Ruta ganska rädd och så hoppade hon till och började springa men inte långt för jag fick stopp på henne ;) Sen så va hon snäll men pigg tillbaka till stallet :)


Imon så är det orienteringsdag på skolan. Jag och Olivia ska springa med Timothy. Alla springer olika tider och vi 3 ska springa kl.10.26 så vi får lite sovmorgon imon ;)  Sen efter orienteringen så slutar vi. På Onsdag så ska vi på teater med klassen oxå :)


Olivia har lovat att skriva ett inlägg idag för det har ju hon inte gjort på VÄLDIGT länge, så vi får se om hon gör det eller inte.....


       

 

     /  Matilda  <3

Av Matilda Olivia - 1 oktober 2011 10:27

Idag ska jag till pappa och då ska vi ju bada och imon så ska jag rida Ruta igen, hoppas att hon inte bockar igen.  Men det kommer nog att gå bättre ;)   nu ska jah äta frukost......


   /  Matilda  <3

Presentation ♥


Hej!
Vi är två tjejer som är födda 98. Vi har lite olika intressen. Läs mer på presentiation!
Kram!

Fråga mig ♥

16 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken choklad är godast??
 mjölk choklad
 mörk choklad
 vit choklad
 snickers
 mars
 twix
 japp
 kexchoklad
 plopp
 center
 daim
 toblerone
 dumle
 geisha
 bounty

Kalender ♥

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Länkar ♥

Besöksstatistik ♥

Översätt ♥

Skriv något i gästboken ♥

Klockan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards